.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا بایدن قبل از سخنرانی در کنگره، محرک مصرف کرده بود؟
یک روانپزشک با مقایسه رفتار و صحبت بایدن در سخنرانی سالانه و قبل از آن، گفت که احتمالا او قبل از سخنرانی داروی محرک استفاده کرده است.
آیا بایدن قبل از سخنرانی در کنگره، محرک مصرف کرده بود؟

کارول لیبرمن، روانپزشک آمریکایی که بیماران سالمند مبتلا به زوال عقل را تحت درمان قرار می دهد، گفت: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در طول سخنرانی خود در کنگره طوری به نظر می‌رسید که گویی قبلاً از محرک‌هایی برای پوشاندن زوال شناختی استفاده کرده است.

 

به گفته این روانشناس، سرعت و حجم گفتار او ممکن است نشانه‌ای از مصرف آدرال، یک داروی حاوی آمفتامین یا داروی دیگری با ترکیب مشابه باشد.

 

لیبرمن به واشنگتن تایمز گفت: «اگر به نحوه رفتار جو بایدن که معمولاً   آهسته (صحبت می‌کند) و تلو تلو می خورد و با سستی راه می رود نگاه کنید و آن را با سخترانی اش در کنگره که پرشور و عصبانی بود، مقایسه کنید، متوجه تفاوت خواهید شد.

 

او همچنین خاطرنشان کرد که ژست‌های بایدن در طول سخنرانی برای او بسیار غیرمعمول بود. مخصوصاً معمولاً بر منبر تکیه می‌کرد، اما این بار اغلب با حرکات اشاره می‌کرد و دست‌هایش را با سرعت حرکت می‌داد.

 

مقامات کاخ سفید پیش از سخنرانی بایدن در کنگره گمانه زنی‌ها در مورد احتمال مصرف مواد مخدر را رد کردند. با این  حال او بسیار تهاجمی و پرشور بود که همین باعث تعجب است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.